klagaaaa...

Har nyss mailat in mina "svar" på biologiuppgifterna. Ska vara glad om jag får ett poäng iaf...

Den som har tröttnat på allt mitt klagande kan förresten skita i att läsa dethär inlägget. Har insett att bloggen är ett ypperligt tillfälle att klaga så mycket jag bara orkar. Många kommer antagligen att tycka att jag är en attentionwhore som bara tycker synd om mig själv, men så är det inte och som sagt så kan man ju skita i att läsa detta inlägget :P

Har nyss haft ett minor break-down över biologiuppgifterna, känns bara så hopplöst när man inte ens fattar frågan. Har ont i hela kroppen, alla muskler är jättestela och ömma och jag kan knappt röra mig ordentligt utan att revbenet gör ont. Värkmedicinen har iaf äntligen börjat verka igen, morgonen är värst då jag inte har tagit medicin på flera timmar.. Måste dessutom äta innan jag kan ta medicin eftersom det finns risk för typ överdos annars. Har verkligen ingen aptit och är inte alls hungrig.. Känns jobbigt när jag inte kan träna heller, inte för att jag annars tränar mycket alls annars men jag brukar iaf röra på mig lite. Kommer vara fetma innan revbenet är läkt igen....
Guud, blir jättedåsig av värktabletterna, men kan inte sova.. Dessutom är jag jätte känslig just nu, blir sur och lessen för ingenting känns det som...

aja nu ska jag muntra upp mig med lite Ugly Betty tror jag...
xoxo

Kommentarer
Postat av: frida

nej nu ska vi inte klaga!! jag muntarar nog upp dej genom att skicka denna söta lilla kommentar! "johanna johanna du hatar pyttipanna, men jag tycker om dej ändå, för du är mycket bättre än du kan förstå" hah^^ nu blev du väl glad!!

krya på dej nu <3

2009-01-19 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0