ledig!! :D

Aaah vad skönt att vara ledig idag! Äntligen fått sova ut..! Idag blir det pulkaåkning med Frida och Cilla, sen kommer sötaste Wille till Åland igen som jag har saknat massor! <3 Men först blir det alltså pulka, kom överens om att inte använda tefatet den här gången, det funkar ändå inte :P
Usch sen blir det väl en massa läxor som jag måste göra dessutom, och en massa som jag måste skriva rent eftersom jag skrev på en massa lösa papper de först dagarna... Yes! Men aja, hur som haver så kanske jag kan få lite sällskap av Wille under tiden då :)

Skola imorgon igen, har lite svårt att få nån slags rytm nu när vi är lediga lite hipp som happ men aja...kommer väl det också (klagar förresten inte på ledigheten, utan på att vi började redan i fredags så det blev såhär).

Tror jag ska gå och läsa min bok som vi ska läsa på engelskan nu, fjärde Harry Potter-boken. Men tror nog jag ska byta ut den mot någon kortare bok, inte en suck att jag hinner läsa hela den tills jag vet inte när...

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0