lördag.

Jag vet, mina rubriker är allt annat än fantasifulla haha :P

Lördag idag, var helt galet trött i morse (fattar inte varför, var ju bara hemma igårkväll). Sen kommer mamma in lite över 10 och frågar om jag inte ska upp och jobba idag. Paniik! Fick lite bråttom då...

Har nyss haft samtal med mamma och pappa... Jippi. Men jag förstår dom väll, och jag inser ju nog att jag måste ta det lite lugnare och att det blev alldeles för mycket på nyårsaftonen.

Sitter och bläddrar i lite tidningar, Elle, en H&Mkatalog, Cosmo... Har just nu ett galet sug efter att shoppa haha! Vänta bara tills jag får mitt nya kontokort, mohahahha!! ;P
Dessutom längtar jag galet mycket efter sommar (H&Ms vår/sommarkollektion...)! Blir inte direkt bättre av att det är snö och helt sjukt kallt ute... Missföstå mig inte, jag älskar snön. Det är bara det att jag älskar sommaren mer. :P

Borde väl egentligen inte läsa tidningar eller glo på O.C. nu, borde väl läsa min bok på engelska... Men aja det kommer jag väl skjuta upp som vanligt... :P

pusshejj

Kommentarer
Postat av: Emma

ja tycker int att de finns så mkt fint i nya hmkatalogen, de e lite tråkigt :P haha :(

2009-01-03 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0