lundi

Måndag igen, inget speciellt. Allt har bara rullat på som vanligt. Biologi två sista timmarna, yes. Haha höll på att få skrattanfall när Ralf berättade om mammutarna, och att självklart papputarna hade fått vara med också. Tror jag började bli liiite övertrött då kanske, det händer nämligen inte allt för ofta att jag verkligen tycker att hans skämt är roliga. Dock var jag mycket begåvad och lyckades hålla mig för skratt :P

Sedan hände inte så mycket, träffade Cicci på bibblan och pratade om dittan och dattan innan vi tog bussen hem. Sen har jag bara läst lite Harry Potter (duktigt va??)...

Får se vad som händer ikväll, kanske lite film eller se på Rederiet och mysa med Wille (ja, vi ser på Rederiet ibland...). På tal om Rederiet har jag snart laddat ner första säsongen av Desperate housewives. Har bara hört gott om serien så jag tänkte ge hemmafruarna ett försök att underhålla mig, ;P

xoxo

Kommentarer
Postat av: jaanie

haha låter lite som nå gammalt gift par, ser på rederiet tesammans..lr bara de ett ni ser på rederiet xP

deserata hemmafruarna e skeeita bra! väntar på att mamma ska köpa 4 säsongen

2009-01-14 @ 09:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0