streeesss..!!!

Jösses, nu tror jag på riktigt lärarna försöker döda mig..! Engelskarecensiongrej och hälsa-redovisning i morgon, hälsaprov/förhör (tydligen??) och tal på svenskan på måndagen, skriftlig bokrecension på engelskan på tisdag, och jag kan hålla på såhär hur länge som helst..!! Grejen är att jag bara stressar upp mig jättemycket för det, men gör aldrig något åt saken. Jag bara skjuter upp allt och då blir jag bara mer stressad...! :S Man undrar ju hur jag tänker ibland, men I guess I'm just lazy as hell...

Helt ok i skolan idag, långpromenix med Matilda på gympan:) Sen hål en timme innan psykologin som tillbringades med Malin :) Fick faktiskt det mesta gjort även om det blev en del sido spår då och då haha :P

ska försöka förbereda min engelska muntliga bokrecension nu, det går....sådär... Har ju inte riktigt läst hela boken men det ska väl gå ändå....

xoxo

Kommentarer
Postat av: jenny

vaa? hälsaförhör?! vad,hur när? :O

2009-01-22 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0