torsdag (i brist på bättre rubrik)

Nyss gjort lite läxor, nu är det bara biologin kvar att läsa på... (Aaaarghh!!)

Niklas fyller år idag, grattis till honom :D Gick runt på stan på håltimmen för att försöka hitta lämplig present ( va fan köper man till en kille som fyller 18?!?), där träffade jag Malin som försökte hjälpa mig med förslag. Det enda vi kom fram till var presentkort på 10 korva på Rökka, men den har ju stängt så sen blev vi tomma på ideer. Så vi gjorde det enda logiska i situationen, vi köpte massa godis och gick hem till Malin för att äta upp det ;)

Sen fick jag panik efter skolan att hitta en present på 25 min... Blev ett ölspel iaf, tror nog han gillar det :) Ska till Niklas nu ikväll, trevligt indeed. :) Men först ska jag försöka få i mig någon föda, måste laga själv idag så vi får väl se vad det blir med det.... Äggröra som vanligt?? :P

aja nu biologi och Bridget Jone's dagbok
xoxo


Kommentarer
Postat av: Malin

hah så du kom på ngt tillslut! Dock gillade jag korv ideen ;)

Nå du att biologi OCH Bridget Jones, hur går det ihoo riktigt ..?

2009-01-29 @ 20:05:08
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0