torsdag.

Jag vet, ingen uppdatering igår... Meen frukt icke, kommer berätta lite om gårdagen nu istället :P

Först skola igår alltså då, fick ut religionsprovet. Borde väl vara nöjd med resultatet men det känns bara så frustrerande..! Aja, efter skolan träffade jag iaf Niklas och Cicci på stan, mycket trevligt var det :) Åt pizza så vi missade bussen, så vi gick och fikade medan vi väntade på nästa :) När jag kom hem skulle jag äta middag... Sen gick jag iaf en sväng till Wille, då kom Glenn så vi for ut med bilen ett par stycken och sladdade, åt korv och blev förföljda av polisen (inte så dramatiskt som det låter, bara på Kantarellens och Sparhallens parkering, men vi var jäkligt nervösa iaf... :P). Sen skulle Wille och Henri se på tråkig film (nåt Jackass-skit) så då somnade jag....

Helt ok dag hittills. Film två första timmarna (läs: sova), sen lite basket på gympan (förvånandsärt kul faktiskt) och sen engelska.. Nu har jag en håltimme och sen är det psykolgi som gäller...

Nu ska jag nog snart äta mellanmål med Emma och Sara tror jag:)
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0