trött o sliten

Lördag, har hittills inte lyckats med så mycket vettigt idag... Städade undan lite på rummet faktiskt, men annars har nog dagen bestått av filmtittande mest...

Var och red igår för första gången på jag vet inte hur många veckor. Härligt! :) Gick nog helt ganska bra, lite snabbt då och då kanske, men det är bara så Carmen är antar jag :P

Efter ridningen gick jag till Cicci och där stannade jag väl större delen av kvällen/natten. Trevligt trevligt :) Edvin och Wille kom från stan en sväng och hälsade på lite, men jag tror Wille var lite trötter haha ;) , jag också för den delen... :P
Får väl se om jag orkar hitta på något ikväll eller om det blir hemmakväll/lugn kväll med nån...

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0