lördag hela veckan :)

Nyss kommit hem från stan. Fick skjuts av pappa eftersom moppen slocknade i en korsning mitt i stan... -.-
Har iaf gått runt och glott lite, och köpt lite onödiga (men inte ångrade!:)) saker och såklart var jag inne i den nya godisaffären Lördag hela veckan :) Där var Malin också som jag inte sett på hundra år, kul att äntligen träffas även om det bara var kort :) Köpte dock alldeles för mycket godis (var ju tvungen att smaka lite av varje....) så nu har jag ont i magen och ångest, men får väl skylla mig själv haha ;P Blir ett välbehövt corepass om en stund hehe...

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha vet du hur chokad jag blev när du stod där i butkan mitt i allt? ahhaha Men kuuul var det!

2009-07-14 @ 23:05:01
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0