målning...

Har ägnat stor del av eftermiddagen åt att måla fönster här hemma... Börja tröttna, men kommer kännas sååå mycket bättre när jag är klar och har lite mer pengar på kontot :)
Började dock inte så bra idag, haha.. Lyckades på något sätt droppa målarfärg i ögat på migsjälv. Det gjorde så att jag sprang runt i panik helt övertygad om att jag skulle bli blind forever. Vilket i sin tur sen resulterade i att hela resten av familjen springer runt här hemma i panik och hämtar papper, letar ögonskölj-grejs och undrar om vi måste köra in till akuten... Men jag lugnade ner mig och insåg att jag fortfarande kan se perfekt och att det knappt gjorde ont längre heller. Så typiskt mig att få panik för verkligen ingenting... -.-

Annars inte så mycket gjort idag, riktigt slö är jag. Bara legat och sett på film (synen är ju som bekant kvar) och ätit glass. Men helt okej det med :) Har knappt ens pallrat mig ut i det fina vädret men men. It's one of those days I guess...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0