ruisrock

Hemma igen :) skönt faktiskt!
Tänkte dra kort om Ruisrock för den som känner sig intresserad :)

fredag
Först när vi kom till Åbo åkte vi till Willes mormor där vi skulle sova med alla grejerna. Sedan tog vi bussen mot festivalområdet och mötte upp med Arthur och drack några öl innan vi gick in.
Sedan gick vi in på området och såg bla Children of Bodom, Disturbed och Slipknot. 


hah alltid tungan med ;)

ölen i handen såklart!

jag, Cicci och random trevlig finne ;D

trevligt folk vi mötte :)

lördag
På dagen gick vi runt i Åbo och shoppade lite :) Impulsköpte en hatt, no idea när jag ska använda den men aja hah ;D
Sedan drog vi mot Ruisrock igen och där mötte vi Osku och Emil, trevligt indeed :)
Sen gick vi in och såklart såg vi när The Sounds spelade! Dom var såå fucking bäst!!! Haha, oh ja, jag är ett fan... ;)

fyllebild ;)

ciggen i handen såklart.. guud vad vi rökte som skorstenar hela helgen, not good...

jag försöker förklara något?? =P


söndag
Som vanligt satt vi först utanför en stund och drack lite öl. Sedan gick vi in och head-bangade till Volbeat. Riktigt jäkla bra var dom. Sen på natten for vi tillbaka till Korpo och där har jag varit tills idag :)
Haha, försökte hela kvällen få tag på mina kusiner som också var på Ruisrock. Men dock helt utan framgång.. Tror mamma sa att det hade varit ca 93 000 besökare under hela helgen! Känns hopplöst att leta efter någon då, haha...

koncentrerad William? =P

fyllon heh? =P oh ja, jag har blommor i byxorna ;)

precis utanför ingångarna tror jag...

Volbeat! :D

Helgen i korta drag alltså... Tog typ tusen år att skriva så nu får ni baske mig läsa ;)
puss<3

I've got a nasty habit called rock'n'roll

Kommentarer
Postat av: jenny

ååh volbeat, du vet att jag inte aalls är avundsjuk :) heheh

2009-07-11 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0