...

streetstylelondon.blogspot.com

Haha, var förresten inne i Bettans bod i stan igår och glodde lite. Hittade en riktigt snygg kavaj faktiskt som tro det eller ej bara kostade 3 euro! Men efter att ha provat den kollade jag efter prislappen igen (en tejpbit) för att se att den verkligen var så billig hittade jag den inte. För bra för att vara sant tänkte jag och gick därifrån. Gissa vad jag hittade i mitt hår när jag (för en gångs skull) borstade det i morse? En liten tejpbit som det stod 3€ på.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, skulle vart ett riktigt kap då! var ligger Bettans bod? Det låter annars som en riktig tantaffär men kanske har jag fel ;)

2009-06-18 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0