hålligång

Hoho, fast det är sommarlov har jag faktiskt varit ganska hålligång idag! Jag har joggat, krattat jääättemycket gräs, cyklat till stan med Cicci och tillbaks (haha, gjorde jag bort mig liiite eller?), gått ut med Enok 2 ggr, ätit alldeles för jävla mycket glass och ridit (tihi, happyface, det var ju ett tag sen:)).

Så det var min dag i korthet, nu tror jag att jag ska sova. Ruskigt trött. Men först antagligen alldeles för många Heroes-avsnitt (eller kan det förresten bli för många?? ;))

Tjoho, imorgon kommer förresten gulle en sväng :) Längtar!

peace

Kommentarer
Postat av: cicci

haha, snacka om pinsamt ;) men de löste sej ju iaf på ett ganska bra sätt (Y) hahaha! :P

2009-06-23 @ 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0