honey, i'm home!

Hemma igen. Varit totalt isolerad från omgivningen (dvs internet) hela veckan, därav bristen på uppdatering. 

Har alltså befunnit mig i Stockholmstrakterna sen i lördagkväll (dock inte i stan med shopping utan ute i ingenstans med skog och får och Wille såklart). Har haft sommarlov en vecka nu och vaknat före kl 7 varje morgon. Verkligen inte min stil, måste skärpa mig....
Detta har jag gjort i veckan (i korta drag):
- åkt båt....själv... -.-
- sett ett stort antal filmer (inkl. nästan hela 1:a säsongen av Scrubs)
- soooooovit
- solat :)
- svurit över det pissiga vädret
- cyklat i regnet
- sett på när gulle städade toaletter :)
- missat tåget
- svurit över bitchiga tågförare
- myst :)<3
- inte shoppat :O

och lite till :)

Gudars vad skönt att slippa skolan säger jag bara! Hoho säger jag bara :)
Nu se lite mer film tror jag, sen får jag se :)

peace

aaargh! har haft den här låten på hjärnan hela dagen...! hela veckan... sen förra fredan faktiskt haha, remember jenny? ;P

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag vill inte minnas :( ;)

2009-06-06 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0