måndag

Dåligt med uppdatering just nu, I know.. Men så länge vädret är så här fint kommer jag nog inte att skärpa mig så mycket heller...

Wille har iaf varit här i helgen. :) Vi har mest bara tagit det lugnt och svullat chips och godis och sett på film (Ice age och Shrek the third ;)), och så har vi cyklat lite och faktiskt varit ute och paddlat lite kanot med Cicci :)

Idag har jag varit och tittat på gymnastiken i öspelen, lagtävlingen för damer trror jag att det var. Malin var iaf med och hon var sååå duktig (stolt kompis!)! Hann inte se allt med ålänningarna men alla var riktigt duktiga (även om jag inte kan ett dugg om gymnastik...), även de från de andra öarna :)

På torsdag åker vi förresten till Korpo, sen på fredag drar vi till Åbo och Ruisrock! :) Längtar!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Men guuud var du där!? :D aaa jag såg dig ju inte! Vaaaa men vad roligt! :)

2009-06-30 @ 13:29:37
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0