bloggstop...

Voi voi, det var typ hundra år sedan jag uppdaterade :O Och inte har jag något att skylla på heller, har helt enkelt flängt omkring för mycket för att ta mig tid att sätta mig ner och skriva lite. Och har jag inte flängt runt så har jag varit galet trött... Aja jag ska bättra mig :)

Först måste jag bara säga GRATTIS TOBBE TILL KÖRKORTET! :) Är ju lite sen med gratulationerna, men bättre sent än aldrig :)

Igår var jag duktig flick och gymmade lite, och idag har jag ont. I alla muskler.

Nu har jag också varit duktig och gjort aaalla mina läxor (okej, inte franskan...men den gör jag....sen...) Därför tycker jag nu att jag är värd några Desperate housewives-avsnitt :) Hahah, I know jag är lite nördig :D

song of the day :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0