samedi

Lördag idag, har städat en massa och varit och handlat. Ikväll kommer ju fransmannen... vet inte riktigt vad jag tycker om det, men aja blir väl säkert bra.. :)

GRATTIS CICCI förrsten, som FYLLDE 16 ÅR IGÅR!!! :D <33 Hann inte träffa dig, men aja måste ses snart iaf så du kan få din present :)

Var och red igår också, gick väl comme si comme ca..kunde gått bättre... Men det blev iaf lite bättre mot slutet så det är jag väl ganska nöjd över iaf... Meen nu har jag galen träningsverk i jumskarna..! Vet inte varför eller hur jag har fått det men jag kan iaf inte gå som folk igår... :P

nu Desperate housewives, sen kanske lite läxor...kanske...

lite fransk musik förresten, dagen till ära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0