söndag....

Usch, söndag igen... Borde plugga massor massor psykologi, men vi vet ju alla hur det kommer att gå... Aja, ska försöka ta mig i kragen och komma igenom alla kapitel :)

Stockholm igår med Malin. Mycket kiva indeed :) Så tack igen Malin för en superdag :) Fick köpt en massa fint också, tex ett par jeans som faktiskt passade (!!) och ett par underbara skor som jag är in love with :) Har ännu inte vågat kolla hur mycket pengar jag har kvar på kortet, jag tror jag ska gömma undan mitt kort ett tag och inte använda det på ett tag tills jag kanske har fått in lite mer pengar.....

nu lite Deperate housewives tror jag, och sen psykologi. Faktiskt.
kisses

Kommentarer
Postat av: Malin

det var mkt trevligt J , så tack själv. Något vi får göa oom!

Dina skor var grymma. Kommer vara skitsnygga till etpar brunbrnda ben ;)



2009-03-29 @ 16:01:20
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0