torsdag

Voi voi vad veckan har gått snabbt! Snart är det ju redan helg igen! :O Och då blir det shopping shopping shopping i Sthlm med Maliiin :D

Har nyss varit ute med Cicci och gått i skogen med hundarna. Mycket kiva indeed :) Nu är det väl läxorna som väntar antar jag, men får väl se hur det blir.... :P

Lämnade förresten in min ansökning till RCNUWC idag... Ångest!! Usch det var nog det sämsta jag någosin har skrivit, skäms ju...! Men ansökningskommitén får väl ett gott skratt när de läser den... allt för att roa...

Nu mat och läxor (??) och tjata efter lite pängar hos mammsen :)
kisses

Och Jenny, får se om jag tar bort din länk....kanske senare nån gång :P (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men är det nån idé att ha den där när jag har bloggen privat så ingen kan läsa den? ;p om du tar bort länken så fixar jag min blogg öppen igen. SÅ DU MÅSTE TA BORT LÄNKEN FATTA! hah :D

2009-03-26 @ 18:33:19
Postat av: Malin

Din ansökan var ju BRA ju!

skitbra när jag tänker efter ;)



Stockholm , ah så skoj!

2009-03-26 @ 22:06:41
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0