vårfiilis ;)

Aah, äntligen lite vår! :) Blev så glad när jag kom ut från skolan idag och märkte att solen sken och att det faktiskt nästan var lite värme ute :D Så, no more vinterjacka! Allt blev plötsligt så bra också, provet kändes riktigt bra....då... Nu vet jag inte igen, men helt okej gick det nog iaf..

Nu är jag helt galet trött och dåsig, fattar inte varför... Borde egentligen plugga franska men på något sätt lyckas jag hela tiden hamna framför datorn och Desperate housewives..... Men men, får hoppas att jag piggnar i lite till ridlektionen ikväll iaf :)

såå, nu ännu mer Desperate housewives och sen kanske jag faktiskt öppnar franskaboken, vem vet??
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0