kväll

Ska just gå och lägga mig. Kanske ser på film för jag är inte trött men fan vad trött jag kommer vara imorgon om jag inte går och lägger mig nu...
Kom nyss från Wille iaf, spelade poker haha ;) Och gissa vem som vann!?!? ;) Men då tröttna pojkarna och skulle spela xbox istället så nu är jag hemma igen...
Imorgon ska jag förresten köra igen, hihi :) Kul kul :)
Men nu sova som sagt. Typ...
...
bild från Willes 18-årskalas :) Korpo igen nästa helg kanske? Får se lite...
...
Maybe one day in a place without time, without space
I can look back and see that I am finally whole
Dying to undo the moment when all fell apart
Trying to fade out what's real is not for a life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0