senare

Var till gymmet en sväng ikväll, faaaan vad jag svettades ett tag iaf! Hahah det bara rann! Inte för att jag tror att ni är så intresserade men men haha =P Skönt var det iaf! :) Får se hur skönt det blir imorgon... Förresten bara jag som får putigare mage istället för plattare av att träna?? =P hmmmm... Haha...
Läxorna har jag inte kommit till än. Kanske kommer till dom någon annan kväll istället :) Usch, bad självdiciplin där Johanna....!
Känner att det här inlägget börjar bli lite väl råddigt som det så vackert heter på kära Åland...
over and out.

Kommentarer
Postat av: cicci

åh ja som ville komma me till gymmet :p

2009-11-23 @ 18:48:47
URL: http://jagecicci.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0