söndag

Förkyld fortfarande. Har en låååååång franska läsförståelse som väntar. Tycker inte om den här dagen... Har dessutom sovit dåligt, vovven blev magsjuk mitt i natten och kom upp och väckte mig -.- Ingen annans dörr var han och krafsade på, bara min...
Igår var iaf jätteskoj. Var till Sthlm med Malin, Wille, Matts och Jonas och shoppade lite :) Kul kul! Var galet trött och förkyld när jag kom hem, men fick med mig lite fina saker hem iaf :)
På fredagen var det stallet, gick riktigt bra faktiskt, även om jag lyckades fara i backen en gång haha ;P Fick feber sen på kvällen så det var väl inte jättekul men mådde iaf bättre på morgonen när vi skulle fara sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

MÅNGA fina grejer fick du hem !

och det var kul ! :D

2009-11-15 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0