jag skriver av mig i bloggen som vanligt

Vet fan inte hur jag ska göra! Det jag vill göra är det jag borde göra men samtidigt det jag inte får göra. Det jag får göra är det som jag inte borde göra, men är det inte lättare att göra saker man får? Men det är inte så jag vill vara. Jag vill bestämma själv och göra vad jag vill. Priset för det är ångest. Så, vad fan ska jag alltså göra? Är mkt väl medveten om att få förstår dethär men det var faktiskt inte meningen att någon skulle förstå, vill bara skriva av mig.
..
Förutom att jag är helt fucked up i huvudet som vanligt har det väl varit en helt okej dag. Känns dock som om jag har ett ton läxor som väntar på mig... -.- Känns väldigt frestande att bara skita i det och göra något helt annat kan jag ju säga...
Nu ska jag bara klicka på publicera innan jag hinner läsa igenom och ångra mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0