lördag

Har ömma fötter och har fått alldeles för lite sömn.
Flickorna kom iaf hem till mig på middag igår kväll, åh vad glad jag blir varje gång jag är med dem:) Hade iaf supertrevligt, hoppas ni också hade det hehe ;)
Sen drog jag och Anna vidare till stan och till Arken och Indigo. Tyckte nog nästan mer om Indigo, skönare stämning på något sätt, men hade galet kul på Arken också :) Kvällen avslutades vid Lilla holmen där galningarna (inte jag dvs) tog ett dopp. Kom hem alldeles för sent, har varit till 4h nu och är helt slut. Så nu ska jag sova tills jag ska iväg p jobb igen kl 3..
Usch vad råddigt inlägg, men jag är trött ifall ni missade det... ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh vad bra att du hade det kul ute sen :)

Och tack för middagen!

2010-08-07 @ 14:05:16
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0