men jag har samma trasor på och röker samma marlboro

Näe, två dagar som 18 har snart gått och jag känner ingen skillnad, är inte imponerad måste jag säga.
Nåja, hade iaf en helt bra dag (fast jag jobbade typ hela dagen..) igår. Lite snopet att de inte leggade på Sparballen när jag köpte cider, jag hade ju förberett mig för en hel in-your-face-scen med passet i högsta hugg, haha ;P Men nej, tydligen ser jag gammal ut eller något.
Idag har jag stått hela dagen i kiosken igen. Typ ingen har köpt glass (förståeligt med tanke på vädret...). Sen åkte Wille hem igen i eftermiddags.
Är förresten mycket väl medveten om att uppdateringen har varit helt sugig men aja. Allt men ingenting har hänt, har iaf inte haft lust att blogga helt enkelt.
Nu blir det mat och sen drar jag iväg en sväng till stallet i Gottby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0