onsdag

Jag är mycket väl medveten om hur oaktiv jag är här på bloggen. Eller kanske det heter inaktiv förresten? Nåja, not the poäng. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Kanske får lust att blogga sen? För just nu orkar jag inte. För allt känns lite bajs. Kanske ni som fortfarande orkar umgås med mig också har märkt, har fått någon konstig negativ grej i hjärnan. Men det lär väl försvinna i sinom tid :)
Ska snart gå och hälsa på Wille, som för övrigt har flyttat in på internatet igen. Just like old times... Ska låta honom hinna duscha klart först bara, han luktade svett så jag skickade dit honom.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

hahaha, tur att du har pli på honom Johanna ;D

Klart att ja märkt det men jag tycker du är bäst ändå Johanna <3

2010-08-27 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0