onsdag

Wohoo! Körningen gick super! (om man frågar mig alltså...) Så nu får jag äntligen börja köra hemma =)
Annars har jag varit sjukt trött i skolan idag, men känner mig lite piggare nu iaf efter en liten powernap och mat i magen. Har dock lite ångest att jag inte släpade mig till gymmet iaf men jaja, imorgon.
Köpte förresten en ögonbrynspenna idag efter skolan (vägen till bussen är lömsk, hittar alltid något jag "behöver"), vilket nu i efterhand kan kännas lite onödigt eftersom min pannlugg går över ögonbrynen... Men jag har ju faktiskt håret uppe ibland...
Nu ska jag hitta på något kul och ikväll ska jag i panik försöka skriva en bokrecension på franska =)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaa! men om du ändå inte behöver den kan jaag ta den, det vore inget besvär alls ;D

2010-02-03 @ 20:38:34
Postat av: Malin

thumbs up för körningen! ;)

Själv har man inte ens börjat.

2010-02-03 @ 21:43:51
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0