fredag, jag är en vampyr

Okej, så jag suger på att uppdatera, get over it.
Har varit fullt hela veckan, har jobbat och varit med mannen som kom i tisdags. Idag var vi ute och rodde (haha) och hade pick nick :) Jag rodde hem, gick liiiite långsammare... :P I morse var jag på 4h, har jobbat där nu hela veckan. När jag städade till kaninerna gick jag och tänkte på att det nog faktiskt är att ganska bra jobb jag har. Det är ganska kul att fixa och dona hos djuren. Men vet ni vad som hände då? En jävla kanin pissade på mig! Det var tacken det.
Ikväll blir det staden, Markus Krunegård spelar. Dock kommer  jag att hålla mig på utsidan. Men det blir nog kul iaf. Blir nog ganska lugnt ändå, jobbar imorgon i kiosken såatt...
Kan någon förresten förklara för mig hur Spotify fungerar?? Fattar ingenting... :S
Hoho, det här blev långt och osammanhängande. Lite som vanligt då. Jag är nog ganska osammanhängande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0