lördag

Sitter hemma och glor, ska nog snart gå och lägga mig tror jag. Har varit trött hela dagen såatt.. Ska jobba på 4h imorgon också. Skulle egentligen jobba i kiosken också men tydligen ska det regna så det bidde inget.
För övrigt är min moster, hennes man och mitt kusinbarn på besök. Söt är han men jobbigare unge får man leta efter. Don't get me wrong, jag älskar min släkt. Men ska jag vara helt ärlig tycker jag ganska bra om att älska dem på avstånd! ;P
Såg förresten en huggorm när jag var ut meed vovven idag. Fan vad rädd jag blev! Kan inte förstå hur jag kunde älska ormar när jag var yngre. Min högsta önskan i lågstadiet var att få antingen en orm, en fågelspindel eller en leguan som husdjur. True story.
Mysig?

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

usch och fy för ormar! I alla fall i det fria. Stötte på en huggorm när jag var ute och gick med vagnen häromdan =/

2010-07-21 @ 21:41:44
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0