söndag- vilodagen?

Är heeelt slut i hela kroppen. Hade tänkt gå ut och g en sväng nu på kvällen men var för trött för att få upp arslet ur sängen. Dock alldeles för rastlös för att kunna slappna av men det är ju en annan sak...
Försov mig en halvtimme i morse och fick stressa som fan på 4h. Sen tog jag cykeln in till stan och jobbade i kiosken 11-18. Gissa om jag var slut när jag hade cyklat hem igen... Att jag somnade typ halv 3 gjorde inte saken jätte mycket bättre heller, höll på att somna ett tag när jag stod i kiosken....
Nåja, nu blir det te och kvällsmacka tror jag sen måste jag försöka somna i tid. Dock får jag ju sova ända till 9 imorgon ;)
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0