120510

Gissa vem som har joggat idag!?!? Fick varken ont i benet eller halsen så det kändes bra. Joggade typ 7 km men tryckte i mig en stor glass efteråt så det gjorde väl inte så mycket nytta iaf men jaja. Var iaf galet skönt att springa av sig lite! Känner mig dock nästan mer rastlös nu än innan menmen, får väl springa runt lite här hemma och hitta på något innan jag får fel i hjärnan.
Ska bli skönt med lite ledighet nu iaf, efterlängtat kan jag ju säga! Fasar dock lite för att bara vanka omkring här hemma och inte göra något, som sagt; fel i hjärnan. Men imorgon blir det iaf Stockholm med mamsen, ska bli riktigt trevligt tror jag :) Sen på fredag blir det jobb (???) och tävling, och förhoppningsvis kommer älskling någon gång i helgen också :)
Usch vilket råddigt inlägg. Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0