ca plane pour moi

Sitter på båten mot Korpo, har suttit här typ en timme nu. Och innan dess en timme på bussen. Having a blast. Nåja, bara 4 timmar kvar ;)
Är på sjukt bra humör idag, in case you were wondering! Engelskan gick lite sådär comme si comme ca men äjä. Inget har lyckats förstöra mitt humör än iaf. Var länge sen jag var såhär glad tror jag. Utan allt som gnager i bakgrunden, bara glad :)
Nåja, nu ska jag se på O.C., sen blir det fancy dinner med kycklingsallad och jogurth (haha tvivlar på att det stavas så... ) :)
kyssar

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi! Kul Johanna, märkte på dig lång väg i fredags att du var på bra humör :D hoppas det var awesome på Korpo! och du, vi FICK regn :S vafan!?

btw -yoghurt ;)

2010-05-29 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0