bye bye el gouna

Kl 7 imorse kändes kroppen äntligen tillräckligt stark efter magsjukan för lite löpning. I vintras var det -20 och idag +30 grader. Finns inga dåliga väder... :P Joggade på i ett ganska lungt tempo i ca 30 min, sen fick det räcka, behövde vaaaatteeen haha! Tror jag får införskaffa ett vätskebälte till sommaren om det ska bli någon vettig löpning ;P Anyway, perfekt avslut på semestern, gullanes vad skönt det var! Log som solen hela tiden hihi :)
Frukosten är iaf i magen, jag har energi som få. Skulle gärna spendera dagen med lite äventyr i El Gouna, men tyvärr är det packning som står på schemat nu. Måste skynda mig lite dessutom ser jag nu på klockan....
Ses hemma!
From Egypt with love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0