fredag

Har haft en riktig slappardag på stranden. Jag är knallröd ofc, men man får väl skylla sig själv :) Himla konstig och ojämn bränna har jag dessutom lyckats skaffa mig, är helt röd/vitfläckig...
Dagen avrundades iaf nyss med pizza på en mysig restaurang här i El Gouna. Imorgon är det dags att ta allt pick och pack och flyga norrut mot kylan igen. Kommer att sakna värmen helt otroligt, men faktiskt så längtar jag hem en aning. Längtar efter alla där hemma, mörkt bröd och min egen säng. Innan dess blir det dock en jobbig flygtur och övernattning i Sverige, men sen! Hatar att flyga, är inte alls flygrädd men det är ju så satans trångt och obekvämt att man får spunk!
Nåja, nu kallar sängen iaf. Efter en hel dags slappande är jag jättetrött!
Nighty night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0