fredag

Har faktiskt inte klantat mig så mycket i jobbet idag, antar att jag börjar hitta tillbaka till rutinerna igen. Var iaf inte halft gråtfärdig när arbetspasset var över så det är ju alltid något!
Hade tänkt fira men en mysig ridtur i det vackra vädret, men älskade lilla tjockisponnisen har gått och fått kolik! :( Så promenerade henne istället, och hon blev piggare sen. Veterinären behövde inte komma tillbaka men hennes mage var fortfarande helt tyst (hästmagar ska i vanliga fall brumma värre än flygplan när man lyssnar om allt står rätt till) så drar nog dit nu inatt och går en sväng igen. Ska ändå ut och köra till Långnäs för att hämta William så det jag har något att hålla mig sysselsatt och vaken med iaf.
Nu är tanken att jag ska städa och ta en dusch. Kaffe och choklad låter dock himla lockande. Kanske vila först och jobba sen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0