hej jag lever

Stockholm var najs. Virrade omkring på Stureplan och kände mig mer lantis än någonsin i min second hand-jacka och ryggsäck. Mycket godis och söta fikor hela helgen, kände mig typ sockerbakis igår haha :P
Annars var första dagen på jobbet idag. Och med andra ord andra dagen på jobbet idag. Helt najs det med, trivs jättebra än så länge iaf :) Vill ni förresten ha något att skratta gott åt en dag då ni känner er lite nere så kan ni ju alltid kika förbi, fulare kläder får man nämligen leta lääänge efter :)
Cyklade till jobbet idag. Hurtigt värre. Asjobbigt. Vår ena bil har nämligen gått sönder och bara för att det inte är jag som äger någon av bilarna här hemma hamnar jag tydligen sist i kö att använda den som är hel. Med andra ord cyklar jag för tillfället. Nåja, funkar sålänge det inte regnar iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0