i will make special price for you my friend

Idag tog vi oss ur bubblan EL Gouna och begav oss ut i verkliga Egypten. Shoppade loss lite på basaren i Hurghada. Är fortfarande typ överväldigad av staden, så annorlunda. Inte likt något jag har sett förut, bara på TV haha! Nu är jag grymt trött. Av någon anledning sover jag mindre än någonsin trots semester. Hade bara tänkt köpa vykort och sen gå och lägga mig efter middagen. Men på något vis tog det över två timmar innan jag kom tillbaka till rummet, med påsar med parfymer, tobak, kol, prydnadsflaskor och vykort (höll dock nästan på att glömma dem). Duktiga försäljare må jag säga. Trevliga dessutom, hann även med att dricka egyptiskt te och prata om revolution, Mubarak, dåliga tider och framtidstro.
Nu måste jag på riktigt sova. Upp tidigt imorgon (och inte för att toaletten läcker som den gjorde halv 6 imorse, utan för att vi ska ut på snorkelutflykt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0