måndag

Dagens planer var att jobba 11-13, sedan luncha på stan med William, vinka av honom vid bussen, dra till stallet för en långtur i solen och avsluta med lite löpning innan middagen. Fint så, underbara planer. Som krossades när jag kom till jobbet och insåg att jag skulle jobba till halv sju. Nå, dealade med bossen och fick ledigt under eftermiddagen när det ändå inte är så mycket på jobbet, så jag hann luncha på Bagarstugan, dricka kaffe i solen och mocka i stallet. Sedan har jag stressat som en tok och gjort fel många gånger på jobbet tills för en stund sedan.
Byter ut löpningen mot en kvällspromenad med hunden då jag, stört hungrig som jag var, slängde i mig liiiite för mycket middag efter jobbet och nu har en sten i magen :) Men ut i solen ska jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0