mer onsdag

Idag bakade jag mina första pizzor. Det var svårt. Men gott. Malin fick också smaka, sen spenderades eftermiddagen i hennes soffa med prat om England, framtiden, pojkar, skvaller och resten av världen. Fint så, har saknat min krympling :) Hennes ben har samma färg som Simpson-familjen. Lite läskigt tyckte jag, men gult är inte fult, ganska vårig färg om ni frågar mig :)
När jag kom hem blev jag av någon anledning på ashumör (antagligen för att det är så stört jobbigt att cykla, jag hatar att cykla) så jag drog på mig löpardojjorna och drog några km innan jag hann känna hur trött jag var i benen. Det kände jag dock efter första kilometern men bet ihop och lyckades ta mig runt på en förvånansvärt bra tid. Dock sved det gött i vaderna typ hela rundan, kommer antagligen att röra mig lika smidigt som en stock imorgon :)
Blev iaf på bättre humör och middagen smakade kalas efteråt. Sen drog jag och mamma och förhandsröstade till riksdagsvalet, första gången för mig, vuxenpoäng indeed! :)
Nu ska jag inta viloläge tillsammans med Blair och Serena på Upper East Side.

Kommentarer
Postat av: Malin

WIIIIIII! Du är så bra :D

Och typ världens bästa pizzabagare, LÄTT. Blir så glad för att du är så snäll Yohana! hiihiihih puss

2011-04-08 @ 11:23:36
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0