onsdag

Ojoj vad jag har gjort fel idag. Jag skojar inte, har klantat mig om och om och om igen. Dagen har varit grymmo lång så jag har hunnit med att göra felfelfel massor med extra. Tiden har verkligen segat sig fram och för varje misstag har minuterna gått lite långsammare. Börjar seriöst fundera om jag faktiskt är välkommen tillbaka imorgon haha! Nå, får hoppas att det var en engångsgrej, har inte kännt mig helt hundra idag. Har inte riktigt haft alla hemma. Ljuset är tänt med ingen är där. Hissen går inte ända upp. Alla koppar är inte i skåpet. Har inte haft alla hästar i hagen.
På tal om hästar lyckades jag ändå samla mig tillräckligt för att rida en finfin dressyrlektion efter jobbet. Alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0