@paradise

Efter jobbet igår körde jag hem i 190 och packade väskan på en timme för att sedan flyga söderut. Stört jobbig flygresa med äcklig mat (inser dock äntligen det praktiska med travel pack godispåsar), jävliga snorungar och trångt om benen. Men lätt värt! Landade i Egypten i eftermiddags, sitter nu i min säng på ett helt underbart hotell i underbara El Gouna. Kunde inte ha kommit mer olägligt tänkte jag igår, mitt i allting som ska ordnas, men vet ni, det kom riktigt lägligt. Hade nog sprungit in i väggen inom snar framtid annars höhö ;) Hotellet har dessutom gratis gym, min egna lilla form av total avslappning :) Får se om det blir ett besök imorgon, mamma vill inte låta mig fara ut och jogga på egen hand in case of kidnappning och annat jobbigt så jag antar att det blir gymmet då. Hade ju annars varit en kul utmaning att springa i 30 graders värme! :)
Nåja, liten update iaf. Jag är i paradiset på semester, och av någon anledning lyckas jag ändå få halva inlägget att handla om träning. Way to go semester Johanna!
Nu ska jag sova tror jag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0