torsdag

Har nyss ätit för första gången sen i förrgår. Funderade seriöst ett tag på aldrig någonsin äta igen efter det här, men efter lite funderande och rådgörande med mamma insåg jag att det skulle bli ganska ohållbart i framtiden. Så jag har iaf petat i mig lite vitt bröd och frukt.
Kan knappt fatta att det redan är torsdag. Dagarna flyger förbi. Missade hela dagen igår, idag skulle vi egentligen ha åkt till Luxor men vi var tvungna att avboka... Nåja, har imorgon kvar iaf. Tror jag ska ta mig ut till poolen lite senare idag om jag känner mig bättre. Just nu vill jag dock inte gå allt för långt från toaletten, ifall magen inte skulle tycka om det här med lunch.
För att säga något possitivt i det här inlägget kan jag berätta att snorklingen i förrgår var grym! Helt fantastiskt vackert! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0