12 december

Gick och lade mig typ halv tio igårkväll, siktade på att vakna upp frisk och utvilad. Synd för mig lyckades jag av någon konstig anledning inte somna förrän runt halv 5-tiden på morgonen. Fick typ tre timmars sömn innan klockan ringde och det var dags att knata till skolan. Var dock förvånandsvärt pigg hela morgonen (hej övertrött!) och efter att ha fixat klart och lämnat in allt vid elvatiden gick jag på second hand-runda i Winton. Två finfina tröjor fick jag med mig hem.
Nu är allt inlämnat i skolan iaf, hoppas de inte hatar mig. Har en tutorial på onsdag sen är jag out!
Nu ska jag leta fram en massa varma kläder, försöka förtränga det faktum att det är förbannat kallt i hela huset, dricka en stor kopp kaffe och försöka få lite gjort innan jag antagligen däckar. Om någon undrar kan jag ju även nämna att nej, jag vaknade inte upp frisk och kry, mår bajs (tyck synd om mig).
Inser nu att det här var ett onödigt detaljerat inlägg om min hittills ganska mediokra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0