15:27

Har spenderat dagen hittills med att dammsuga, skura och dona i hela huset. Nu ser det nästan helt okej ut. Försökte börja pack lite också, men det tog lite stop. Har ingen aning om vad jag ska ha med mig och hur i hela friden allt ska få plats. Ska ju ändå vara hemma på ön i tre veckor, och även om största delen av tiden antagligen kommer att spenderas i fiskläder när jag lunkar omkring hemma så vill man ju ändå ha lite alternativ om man nu skulle bestämma sig för att försöka se lite proper ut någon dag. Alla dessa julklappar som ska få plats dessutom. Och skor. Och varma kläder som tar mycket plats, har nämligen för mig att vintrarna hemma är aningen kallare än här. Sen måste man ju dessutom tänka på att chansen faktiskt finns att jag får julklappar även i år och att de ska fraktas tillbaka hit på något sätt. Nåja.
Funderar på att strutta ner till centrum en vända för lite miljöombyte. Och för att jag har alldeles för lite att göra. Och för att huset är kallt. Och för att internet är segt. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0