den sjätte december

Oooooch, hon uppstod från de döda, typ.
Ja, jag vet inte riktigt vad jag har sysslat med den senaste tiden, inte bloggat iaf.
Har haft min första deadline, firat Abi's födelsedag samt att Melting Pot-projektet är över, svurit vid symaskinerna, julklappshandlat, storstädat, sovit knäppt mycket (jag förstår fortfarande inte, hur kan jag sova så jäkla mycket och ändå vara trött hela tiden?!?!), köpt en ny bok som jag inte har börjat läsa än, hittade någonslags motsvarighet till kvarg i affären (när man slutar leta....), julpyntat, gjort ett tappert försök att laga glögg (smakade kattpiss, men gick ner ändå, synd att slänga bra vin för 3 pund ju!) och annars bara fått dagarna att gå på något sätt. Nedräkningen för hemresa har börjat, det ryktas om att det har snöat på ön.
Nu ska jag så småningom traska mot skolan. Ska försöka ta mig ur mitt varma täcke bara, termometern visar 16 grader inomhus, inte okej!

Kommentarer
Postat av: jenny

Blir löjligt glad när jag ser att du uppdaterat, mer av det! :D saknar dig! puss

2011-12-06 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0