en vecka

Fick ett telefonsamtal idag av kära Malin som ville påminna om att det bara är en vecka kvar tills vi sätter oss på flyget mot Åland. SOM OM JAG HADE GLÖMT!!?!? Det känns verkligen som att jullovet kommer himla lägligt, har bara haft en halv dag i skolan idag, plus att jag har haft en himla massa ledighet de senaste dagarna, ändå känns mitt huvud nermosat och jag skulle inte tacka nej till en liten tupplur. Behöver komma hem och ladda batterierna ett tag tror jag.
Spenderade iaf förmiddagen svärandes vid symaskinen. Var påriktigt nära gråten ett tag. Men det löste sig tillslut och jag tror att jag kommer hinna bli färdig imorgon om inget går fantastiskt fel. Efter lunchen hängde jag kvar en stund och låtsades ha saker att göra, mest för att vädret är ett helvete idag. Sen gick jag och köpte en uppblåsbar julgran och nu sitter jag här och försöker hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0