home sweet home

Vaknade imorse helt fuktig av svett haha! När jag insåg att jag kunde sticka ut benet från täcket utan att förfrysa tårna blev det lite bättre. Sen gick jag upp, utan att frysa. Sen drack jag svenskt kaffe och åt Fazers surdegsbröd med ÅCA-ost. Muunorgasm vill jag lova. Sen gick jag ut med vovven en sväng (fortfarande oklart om han känner igen mig eller om han bara är glad i allmänhet), vilket däremot var betydligt kallare. Har nyss tagit en låååång (utan en tanke på vattenräkningar) och het (inte pissljummen) dusch, och eftersom vi har både golvvärme i badrummet och uppvärmt hus kunde jag gå från badrummet till mitt rum och klä på mig utan dödslängtan. Dessutom behövde jag bara sätta på mig en tröja. Åh, det här är typ som att bo på hotel. Nu ska jag packa upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0