lucia

Vet ni vad!?! Jag somnade näääästan tidigt igår, MEN vaknade för en timme sen och kan inte somna om. Sova ut, in my ass. Antagligen är det för att jag är löjligt peppad över att börja packa. Vilket jag ska börja med idag. Det är dock ett mysterium hur allting ska få plats, funderar på at köpa mig någon slags handbagageväska. Samt klä på mig alla koftor jag har på flyget.
Förresten saknar jag lucia lite. Visserligen har jag skolkat från lucian de senaste åren och sovit en timme längre istället, men det är ju alltid så himla mysigt sen när man sitter med tända ljus i mörkret och knaprar på pepparkakor och lussebullar och dricker glögg. Är inte det julstämning så vet jag inte vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0