söndag

Kvällens plan var att sticka ut i mörkret och regnrusket och springa en svänga. Istället ligger jag nerbäddad med huvudvärk och halsont och svär över internet som är segt som vanligt.
Har iaf fått lite mer julshopping gjord idag, bara en julklapp kvar nu. Tyvärr står det helt still i huvudet men jag hopppas på att få någon briljant ide innan jag drar hem. Sen städade jag upp lite i mitt rum för tusende gången. Fantastiskt hur jag kan stöka och grisa, och eftersom mitt rum är ungefär lika stort som en garderob modell större så går det knappt att komma in i rummet så fort man lämnar en tröja liggandes på golvet.
Nu ska jag fortsätta ligga under täcket och sura en stund. Kanske äta lite godis (hittade en affär med lösgodis nere i stan, vilket har visat sig vara förvånandsvärt svårt att hitta för att vara ett land där man praktiskt taget lever på choklad och chips), eller suga i mig lite fler halstabletter och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0